Hiermee informeert SKO u graag over onze activiteiten en ontwikkelingen van het afgelopen jaar. SKO is een maatschappelijke kinderopvang organisatie, waarin we de kinderen een veilige en vertrouwde opvang bieden zodat zij samen kunnen spelen en ontwikkelen. Hoe wij dit samen met de kinderen, ouders/verzorgers, medewerkers en onderwijs tot stand hebben gebracht, kunt u lezen in dit pdfjaarverslag.

Wij wensen u veel leesplezier.
namens het College van Bestuur, Theo Lauwen

Wist u dat .....

• de overheid bijdraagt in de kosten voor kinderopvang in de vorm van kinderopvangtoeslag.
  • kijk hiervoor op www.toeslagen.nl

Van peuter tot puber bij SKO

Wow, 13 jaar kinderopvang, dat is een hele periode. We kunnen ons de eerste dag nog goed herinneren. Je brengt je baby naar een nieuw oord, met vreemde
mensen die voor haar gaan zorgen omdat je zelf moet/wilt gaan werken. Met tranen in je ogen stap je de auto in. Je voelt je even de slechtste moeder van de wereld. Maar dat slijt. Louise vond het heerlijk op het kinderdagverblijf, lekker luieren in een high tech schommel/wieg. Voor een enig kind vonden we het heel belangrijk dat ze leerde omgaan met anderen. Speelgoed delen, samen ruzie maken, op je beurt wachten noem het maar op.